Saturday, November 14, 2009

Enesehinnang esimesele

"Minu õpimaastik võtab ilmet. Selles mõttes, et tegutsen aina rohkem oma õppematerjali täiendamise ja sidumisega. Viimane üllitus oleks siis minu esitlus aineolekutest. No eks seda saab loomulikult kasutada klassis õppeprotsessis. Kuid üritasin luua sellise ülesehituse, mis aitaks õpilasel teemas orienteeruda ka minu poolse abita - ehk siis linkisin võimalikult palju seoseid ja tähendusi. Minu meelehärmiks ei suutnud ma ikka veel luua keemissoojuse linki. Olen sellega maadelnud juba kolm päeva. Eks ma pea nõu küsima. Samas arvan, et töö on igati ok ja lasen selle kiiremas korras ka oma õpilaste peal käiku - kas ka nende arvates on see abistav ning üheselt mõistetav.
Kuna tööd teen ja vaevagi näen, premeeriks enda edusamme 8,5 ga. Nii 4+. 5 saan siis, kui asi töötab ka reaalsuses."

http://www.slideshare.net/marip6ld/aineolekud-ja-nende-muutumine

No comments:

Post a Comment