Wednesday, October 14, 2009

Kolmapäev



Niisiis...


Enne kui viimnegi jõuraas kaob, hakkan ette valmistama laupäevast kodutööd.


Mitte et ma sellega tegelenud poleks..


Olen


Tegelikult ka :)


Aga nagu me Marliisiga ükspäev tõdesime, haige lapsega kodus - 2 nädalat - ei laabu oma ega ka koolitöö. Milliseid rolle me ikka endale iga päev kanda võtame... Lapsena on kõik nii lihtne: ole hea laps, hea sõber, hea mängukaaslane, hea lapselaps..jne Loomulikult, aastatega kasvavad kogemused, et oma aega planeerida ja iga pidevalt tuleb uusi huvitavaid tegemisi, aga...


Vot arvutasan ükspäev. kui ma olen hea klassijuhataja (1h), hea matemaatika ja füüsika õpetaja(10h), hea abikaasa (1h), hea ema(1h), hea lapsevanem(1h), hea kokk ja koristaja(1h) ning hea ühistranspordi kasutaja (2h), siis endale ja magamisele jääbki täpselt ...7 tundi. Kusjuures lapsele ma planeerisin nüüd ainult tunni. kui mees välja jätta, saab laps kaks tundi- aga no tegelikkuses tahan oma lapsega ikkagi rohkem olla - ehk siis kolm tundi. Niisiis...kus on aeg, et ettevalmistada kõiki suurepäraseid kodutöid:D


Aga nagu ikka, saavad kaugõppe üliõpilased hakkama. Nii ka mina.


Kasutades näiteks seda super sotsiaalset tarkvara, mida ma siiani veel kasutama harjunud ei ole:) Aga mulle meeldib kirjutada, nagu rääkidagi. Homseks koostan pisikese ülevaate oma sotsiaalse tarkvara kogemustest ning laen üles või copyn oma õpilepingu, mille tööarvutis täna valmis trükkisin:)


Nüüd aga emme kohustusi täitma, mida ma teen ikka kõige parema meelega, sest poja on ju pisike ainult üks kord...

No comments:

Post a Comment